Reviews & Adverteren

a Piece of My Mind

De blog (I just give you) a Piece of My Mind is van Corine Veen. Opgericht omdat ik nu eenmaal een mening bezit die ik graag deel, een dosis ervaring bezit om uit te putten én mijn positieve kijk op de wereld wil geven. Ik schrijf dagelijks over van alles en nog wat over Lifestyle, Beauty, Food, Thoughts & Love. Ook geef ik graag product reviews op een open en eerlijke, maar altijd positieve, wijze. Ik ben namelijk van mening dat ook al is het product voor jouzelf niet geschikt, je moet er met een brede visie naar kijken, het is namelijk altijd wel voor iemand geschikt.

Persberichten

Wilt u ons laten weten welke nieuwe producten u op de markt brengt? Dan bent u altijd welkom om ons dit te laten weten. Uw persberichten kunt u sturen naar corinespieceofmind@gmail.com. Wilt u dat we er een review over schrijven, lees dan even verder!

Product review

Heeft u een bedrijf en wilt u uw product door mij laten ‘reviewen’? Dit kan door een product naar mij op te sturen of bijvoorbeeld mij uit te nodigen in uw winkel of op uw evenement. Alleen een verhaal over het bedrijf is niet mogelijk, ik wil mijn lezers graag meer meegeven en laten weten wat ik er van vind door het daadwerkelijk te beleven. Van elk product maak ik zelf foto’s die ik in de review plaats. Ook is het mogelijk dat ik een review doe middels een Vlog (video).

Het is mogelijk om op mijn website, in de side-bar, een advertentie te laten plaatsen. Deze heeft een afmeting van 250px breed, de hoogte is mogelijk tot 750px. Deze mag full colour zijn. De kosten hiervan zijn
afhankelijk van hoe groot de advertentie is en hoe lang u deze op de website wilt laten staan.

Ook is het mogelijk om een liggende banner te laten plaatsen in elke blog. Deze is 175px hoog en 840px breed. Deze kunt u zelf aanleveren of er een door ons laten ontwerpen. De link er achter gaat direct naar uw eigen website.

Winactie

Heeft u een product waar onze lezers van moeten weten en wilt u deze d.m.v. een winactie onder de aandacht brengen, dan werk ik daar graag aan mee. Natuurlijk moet het product altijd in de stijl van de blog passen en behoud ik mij het recht een product op voorhand te weigeren of te staken tijdens de winactie wanneer deze in strijd is met de wet of mijn eigen overtuiging.

Vraag ons naar de mogelijkheden via corinespieceofmind@gmail.com.

till nex time corine

%d bloggers like this: